Известие

Collapse
No announcement yet.

Дебитомер и настройки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
    Преди малко направих опитно замерване какво се случва...

    (на снимките е дадено показанието в двете крайни положения, за кратък момент беше всичко на 100% но леко мърдане на магнита ме прати пак малко в страни... )
    Чувствам, че си близо до реални тестове!
    Интересно дали е толкова бърза промяната на напрежението от магнитния сензор, спрямо стрелката на потенциометричната скала.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #32
      Лошо няма че ги преоткривате тия дебитомери ама аз лично не виждам смисъл в тия прекроявания при положение,че проблемите с прекъсванията и глъхненето не са само от дебитомера
      ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
      Alfa Romeo 145 3.0V6
      Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Gosheto30v6 Покажи съобщение
        Лошо няма че ги преоткривате тия дебитомери ама аз лично не виждам смисъл в тия прекроявания при положение,че проблемите с прекъсванията и глъхненето не са само от дебитомера
        Да, ама се премахва един основен проблем

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Gosheto30v6 Покажи съобщение
          Лошо няма че ги преоткривате тия дебитомери ама аз лично не виждам смисъл в тия прекроявания при положение,че проблемите с прекъсванията и глъхненето не са само от дебитомера
          Никога несъм си мислил че ще оправям някакви глъхнения придърпвания давения прекъсвания и каквото и да било с помощта на бърникане в дебитомера!!!
          Проблем аз такъв несъм имал.... Просто се прави това еи така...
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #35
            Аха....

            ---------- Post added at 23:50 ---------- Previous post was at 23:49 ----------

            Това е да си алфист
            ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
            Alfa Romeo 145 3.0V6
            Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              Никога несъм си мислил че ще оправям някакви глъхнения придърпвания давения прекъсвания и каквото и да било с помощта на бърникане в дебитомера!!!
              Проблем аз такъв несъм имал.... Просто се прави това еи така...
              Хич не е ей така то, не съм съгласен с колегата по-горе. Това настрана, но човекоо...ти си голяма работа - това ако (като) стане, ще е супер. Нямам търпение да видя реален тест

              Comment


              • #37
                Нещо ново по темата с реален тест?
                Now: 156 2.5 V6 24V
                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                  Нещо ново по темата с реален тест?
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showp...1&postcount=26

                  http://clubalfaromeo.com/forum/showp...1&postcount=30

                  http://clubalfaromeo.com/forum/showp...ostcount=12382

                  Това е лека хронология на случващото се с дебитомера.
                  Алф запали и се държи задоволително, но трябва да го довършвам някои ден като го и настроя по-прецизно.
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #39
                    Колега, какво стана с проекта за безконтактен дебитомер? Усъвършенства ли го?

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                      Колега, какво стана с проекта за безконтактен дебитомер? Усъвършенства ли го?
                      Колегата първо трябва да се пребори с липса/недостиг на гориво след 5000об/м след това ще се заиграва да слага въпросния дебитомер...
                      Иначе за опит и проба с него запали и има добри изгледи....
                      Време трябва просто.
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #41
                        Ее, в такъв случай, надявам се скоро да го решиш този проблем! Имам един въпрос за дебитомера. Зимата отварях моя с идея да му преместя стрелката да търка по свежа писта, след като бях чел едни чуждестранни бвм-стки форуми за това. При техните дебитомери обаче "стрелката" може да се свали, да се огъне в желаната посока, и после да се постави на точно същата начална позиция. При нас обаче всяко развиване на стрелката означава да се размести и съответно ще й се промени началната и крайна позиция. Не знам дали успявам да се изразя правилно. Въпросът ми е- ти правил ли си номера с огъването на "стрелката" за да хване чиста писта и как нацелваш точно същата начална позиция?

                        Comment


                        • #42
                          Преди време един колега беше писал са присаждане на дебиломер от тези с жичката. Няма ли да е по добър вариянт все пак няма двибещи се елементи.
                          Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
                            Преди време един колега беше писал са присаждане на дебиломер от тези с жичката. Няма ли да е по добър вариянт все пак няма двибещи се елементи.
                            Такова "присаждане" изисква допълнителна електроника, която да предава/превежда сигнала от MAF към AFM.


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #44
                              Изходния сигнал не е ли 0-5 волта и на двата типа. За maf сензора (мисля че е този с жичката) трябва да се постави в определвено сечение за да мери количество. За каква електроника става на въпрос че ми стана интересно защото не съм най-вещия в тази област. Пък и ако някой има вътрешна схема и на двата типа и я сподели ще мога да си извадя накои изводи.
                              Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
                                Изходния сигнал не е ли 0-5 волта и на двата типа. За maf сензора (мисля че е този с жичката) трябва да се постави в определвено сечение за да мери количество. За каква електроника става на въпрос че ми стана интересно защото не съм най-вещия в тази област. Пък и ако някой има вътрешна схема и на двата типа и я сподели ще мога да си извадя накои изводи.
                                Те ти схема на първобитния
                                Attached Files
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X